Üzletünk 2023. júliusában bezárt. Sok olyan termék maradt meg, amiket a továbbiakban nem fogunk forgalmazni, és csak a készlet erejéig kaphatóak. Cserére, visszavétre csak a törvény által előírt kötelezettség mértékéig van lehetőség. Ennek megértését kérjük!
Részletesebb információk az Általános Szerződési Feltételek-ben olvashatók, de az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabbakat.
Vásárlás folyamata:
- A kiszolgálás rendelési sorrendben történik.
- A webáruházból magyarországi címre logisztikai partnerünk az MPL szállítmányoz. (Csepeli irányítószám esetén kedvezményes kiszállítást vállalunk.)
- A megrendelés beérkezésekor ellenőrzés után összeállítjuk a csomagot. Ez 2 munkanapon belül megtörténik, de tipikusan a rendelés feladásának napján. Előfordulhat, hogy a rendelés pontosítása miatt felvesszük önnel a kapcsolatot. Ezért kérjük, adja meg a telefonos elérhetőségét is.
- 30.000 Ft fölötti rendelésnél a házhozszállítás díjmentes. Ez alatt a szállítási módtól függően szállítási költséget számolunk fel.
- A megadott e-mail címre küldünk egy Megrendelőt, ami összesíti a rendelést és a fizetendő összeget. Kérjük, korábban ne indítson átutalást! A megrendelés összegének kiegyenlítése:
A megrendelőt 3 napos fizetési határidővel küldjük ki.
Amennyiben az összeg nem érkezik be határidőre, a megrendelést töröljük, az árut a készletbe visszahelyezzük. Kezelési költséget nem számítunk fel. - Az vételárat és a szállítási költésget csak ELŐRE és ÁTUTALÁSSAL lehet rendezni. Kérjük, hogy a Megrendelés visszaigazolásán szereplő BIZONYLAT SORSZÁMÁT az utalás megjegyzés rovatában tüntesse fel, hogy azonosítani tudjuk.
- Az összeg beérkezése után a kiszállítás módjától függően:
- Csepeli, kedvezményes kiszállítás igénybe vétele esetén személyesen visszük ki az csomagot!
A szállításhoz kérjük a pontos címet, és megjegyzésben, hogy mikor alkalmas az átvétel. Kérjük, a gördülékeny időpontegyeztetés miatt adjon meg telefonszámot is.
- Nem csepeli címek esetén legkésőbb az átutalást követő napon postára kerül a csomag, melyről e-mailben értesítést küldünk. A kiszállítás pontosabb idejéről pedig az MPL küld tájékoztatót. - Az átadást két alkalommal kíséreljük meg. Ha ez nem sikerült, akkor a a megrendelését töröljük.
Az első kiszállításra az összeg beérkezését követő 3 munkanapon belül kerül sor, de tipikusan az összeg beérkezésének a másnapján. A második kiszállítási próbálkozásra telefonos/e-mailes egyeztetés függvényében, de legkésőbb 7 napon belül kerül sor. Amennyiben a megrendelő sem telefonon, sem e-mailen nem elérhető, nem reagál a megkeresésekre, vagy nem biztosítja az átadást, úgy a rendelést töröljük, és úgy tekintjük, hogy két átadási kísérlet történt. (9. pontban leírtak lépnek érvénybe.) - A második átadási kísérlet után az át nem vett megrendeléseket töröljük.
A megrendelő az e-mail címére egy Sztornó számlát és egy Kezelési díj számlát kap.
- Sztorno számla: az eredeti megrendelt és kifizetett megrendelés ellenszámlája.
- Kezelési díj számla: A vevő hibájából ilyen módon meghiúsult megrendelésekért bruttó 2500Ft kezelési díjat számlálunk fel. (Két kiszállítási kísérlet, adminisztrációs és bankköltség.) Ezt az összeget a 30.000 Ft-ot meghaladó összegű rendeléseknél is felszámítjuk.
A meghiúsult megrendelés összegét arra a bankszámlára utaljuk vissza, ahonnan az összeg beérkezett. A visszautalás a kezelési költséggel (Br. 2500 Ft) csökkentetten a 2 munkanapon belül megtörténik. Ebben az esetben a Feleknek további köztelezettsége egymás felé nincs. -
Elállásra 14 naptári napon belül van lehetőség, utána nem áll módunkban terméket visszavenni. A napok számlálása az átadással kezdődik.
- A visszaszállítás költségét a Vevő állja. Csak székhelyre postázással fogadjuk vissza a termékeket, személyes átadásra nincs lehetőség.
- A beérkező csomagokat videófelvétellel bontjuk. Elállás keretében csak újraeladható állapotban lévő árut tudunk visszavenni. Az alábbi esetében tehát nem áll módunkban visszavenni az elállási jog keretében:
- nem minőségi kifogás, reklamáció miatt vissza küldött áru,
- a termék csomagolás egyértelműen bontott,
- használatba lett véve, (pl. a fonal használt, visszabontott, visszatekerve a motringra vagy bele)
- fogyott belőle, hiányos,
- elkoszolódva kerül vissza.
-
A elállás keretében jogosan visszaküldött termékek árának 100%-át visszatérítjük. Jóváírószámlát állítunk ki, a kifizetett vételárral megegyező összegben.
Részletesebb információk az Általános Szerződési Feltételek-ben olvashatók.