Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Vásárlás menete

Üzletünk 2023. júliusában bezárt. Sok olyan termék maradt meg, amiket a továbbiakban nem fogunk forgalmazni, és csak a készlet erejéig kaphatóak. Cserére, visszavétre csak a törvény által előírt kötelezettség mértékéig van lehetőség. Ennek megértését kérjük! 

Részletesebb információk az Általános Szerződési Feltételek-ben olvashatók, de az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabbakat.

Vásárlás folyamata: 

  1. A kiszolgálás rendelési sorrendben történik. 
  2. A webáruházból magyarországi címre logisztikai partnerünk az MPL szállítmányoz. (Csepeli irányítószám esetén kedvezményes kiszállítást vállalunk.)
  3. A megrendelés beérkezésekor ellenőrzés után összeállítjuk a csomagot. Ez 2 munkanapon belül megtörténik, de tipikusan a rendelés feladásának napján. Előfordulhat, hogy a rendelés pontosítása miatt felvesszük önnel a kapcsolatot. Ezért kérjük, adja meg a telefonos elérhetőségét is.  
  4. 30.000 Ft fölötti rendelésnél a házhozszállítás díjmentes. Ez alatt a szállítási módtól függően szállítási költséget számolunk fel.
  5. A megadott e-mail címre küldünk egy Megrendelőt, ami összesíti a rendelést és a fizetendő összeget. Kérjük, korábban ne indítson átutalást!  A megrendelés összegének kiegyenlítése:
    A megrendelőt 3 napos fizetési határidővel küldjük ki.
    Amennyiben az összeg nem érkezik be határidőre, a megrendelést töröljük, az árut a készletbe visszahelyezzük. Kezelési költséget nem számítunk fel. 
  6. Az vételárat és a szállítási költésget csak ELŐRE és ÁTUTALÁSSAL lehet rendezni. Kérjük, hogy a Megrendelés visszaigazolásán szereplő BIZONYLAT SORSZÁMÁT az utalás megjegyzés rovatában tüntesse fel, hogy azonosítani tudjuk. 
  7. Az összeg beérkezése után a kiszállítás módjától függően:
    - Csepeli, kedvezményes kiszállítás igénybe vétele esetén személyesen visszük ki az csomagot!
     
    A szállításhoz kérjük a pontos címet, és megjegyzésben, hogy mikor alkalmas az átvétel. Kérjük, a gördülékeny időpontegyeztetés miatt adjon meg telefonszámot is.
    - Nem csepeli címek esetén legkésőbb az átutalást követő napon postára kerül a csomag, melyről e-mailben értesítést küldünk. A kiszállítás pontosabb idejéről pedig az MPL küld tájékoztatót.  
  8. Az átadást két alkalommal kíséreljük meg. Ha ez nem sikerült, akkor a a megrendelését töröljük.
    Az első kiszállításra az összeg beérkezését követő 3 munkanapon belül kerül sor, de tipikusan az összeg beérkezésének a másnapján. A második kiszállítási próbálkozásra telefonos/e-mailes egyeztetés függvényében, de legkésőbb 7 napon belül kerül sor. Amennyiben a megrendelő sem telefonon, sem e-mailen nem elérhető, nem reagál a megkeresésekre, vagy nem biztosítja az átadást, úgy a rendelést töröljük, és úgy tekintjük, hogy két átadási kísérlet történt. (9. pontban leírtak lépnek érvénybe.) 
  9. A második átadási kísérlet után az át nem vett megrendeléseket töröljük.
    A megrendelő az e-mail címére egy Sztornó számlát és egy Kezelési díj számlát kap.
     - Sztorno számla: az eredeti megrendelt és kifizetett megrendelés ellenszámlája.
     - Kezelési díj számla:  A vevő hibájából ilyen módon meghiúsult megrendelésekért bruttó 2500Ft kezelési díjat számlálunk fel. (Két kiszállítási kísérlet, adminisztrációs és bankköltség.) Ezt az összeget a 30.000 Ft-ot meghaladó összegű rendeléseknél is felszámítjuk.
    A meghiúsult megrendelés összegét arra a bankszámlára utaljuk vissza, ahonnan az összeg beérkezett. A visszautalás a kezelési költséggel (Br. 2500 Ft) csökkentetten a 2 munkanapon belül megtörténik. Ebben az esetben a Feleknek további köztelezettsége egymás felé nincs.
  10. Elállásra 14 naptári napon belül van lehetőség, utána nem áll módunkban terméket visszavenni. A napok számlálása az átadással kezdődik.

  11. A visszaszállítás költségét a Vevő állja. Csak székhelyre postázással fogadjuk vissza a termékeket, személyes átadásra nincs lehetőség.
  12. A beérkező csomagokat videófelvétellel bontjuk. Elállás keretében csak újraeladható állapotban lévő árut tudunk visszavenni. Az alábbi esetében tehát nem áll módunkban visszavenni az elállási jog keretében:
    • nem minőségi kifogás, reklamáció miatt vissza küldött áru,
    • a termék csomagolás egyértelműen bontott,
    • használatba lett véve, (pl. a fonal használt, visszabontott, visszatekerve a motringra vagy bele)
    • fogyott belőle, hiányos, 
    • elkoszolódva kerül vissza.
  13. A elállás keretében jogosan visszaküldött termékek árának 100%-át visszatérítjük. Jóváírószámlát állítunk ki, a kifizetett vételárral megegyező összegben. 

Részletesebb információk az Általános Szerződési Feltételek-ben olvashatók.